نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اگر پاراتیچی دوباره دچار اشتباه شود...

اگر پاراتیچی دوباره دچار اشتباه شود...

ژکو یا سوارز، نام هایی که بیش از هر زمان دیگر این روزها اطراف باشگاه یووه شنیده میشوند تا شاید یکی از این دو گزینه فصل آینده پیراهن سیاه و سفید بیانکونری را بر تن کنند. اما شاید مسئله همان طور که ما انتظارش را داریم پیش نرود و یا شاید این بار هم مشکلی از سوی مدیر ورزشی بانوی پیر روی داده و یا روی دهد که برنامه های مربی جوان یووه را برهم زند. با این حال این گروه زمان نسبتا مناسبی برای پیش بردن اهداف شان در بازار نقل و انتقالات تابستانی امسال در اختیار دارند و تیفوسی ها نیز بی صبرانه منتظر یک خرید قابل قبول و ارزشمند مدیران باشگاه هستند.

 

هم هواداران و هم مربی می داند که باید هر چه سریع تر تیم و بازیکنان خود را کامل بشناسد تا در دیدارهای مهم هفته ای نخست به ویژه دیدار برابر رم و ناپولی امتیاز لازم را به دست بیاورند.

 

اما برخی نگران این نکته هستند که شاید پاراتیچی مرتکب اشتباه شود و بی توجه به مسائل پاسپورت بازیکنان دست به خریدی بزند که شانس خریدهای بهتر را برای یووه بگیرد.

 

ژکو، نخستین گزینه مورد نظر پیرلو و یووه که هر چند در هفته های نخست پیوستن اش به یووه محتمل تر بود با گذشت زمان از بیانکونری دور میشود و این در حالی ست که حتی میلیک نیز پیش از آنچه که مدیران یووه تصورش را می کردند از یوونتوسی شدن دور شده و حالا با خرید آرتور و مک کنی یوونتوسی ها با مشکل گذرنامه غیر اروپایی بازیکنانی روبرو شدند که پیش از جذب این دو بازیکن می توانستند به خرید آنها فکر کنند، مهره هایی نظر ویدال و حالا سوارز.

 

این در حالی ست که:

 

اخبار و شایعات زیادی در خصوص احتمال حضور سوارز در یووه شنیده میشود و حتی برخی تاکید به رسیدن به توافق اولیه هستند اما گویی پاراتیچی و همکارانش در این بخش به بررسی های لازم دست نزده و سوابق بازیکنان و حتی مهره هایی که دارای دوگذرنامه هستند را نیز به خوبی چک نکرده و مشکلاتی را برای باشگاه فراهم کردند و اگر این مسئله تا انتها همین طور پیش رود علاوه بر از دست دادن سوارز که بارسا نیز به فروش آن مخالف است، امکان از دست دادن فرصت جذب میلیک و ژکو نیز برای یووه از دست می رود و این تیم فصل نقل و انتقالات را در حالی که مهاجم مورد نظر خود را جذب نکرده به پایان می رساند و که اگر این مشکل این بار روی داده باشد و پاراتیچی مرتکب اشتباه بزرگ دیگری شده باشد به مدیر یووه توصیه میشود این بار به فکر همکاری با مدیر ورزشی ای کارامد و باتجربه تر باشد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: